Marsmelow babygst normal referans aralığı testinizde yaZıyordur o şekilde kontrol edebilirsiniz ? Ben hatırladığım kadarıyla normal gördüm değerleri. Bir kısmını hiç hatırlamıyorum ama.
busraokutan babygst babygst kuzum benim lh ve fsh bilgim var sadece. Bildiğim kadarıyla onların 2 ve altında olması gerekiyor
Powergirls babygst dostane pazartesi Perşembe yarım kullan demisti doktor bana 2 ay kullandim kürtaj oldum düşmemişti degerim
babygst s_sila evet öyle dediler canım prolaktin için ilaç istedim gerek görmüyoruz bu değerde dedi ama bnm aklım hala bunda acaba bu sebeple mi olmuyor Bebişim
TeoMom babygst Hiç bilmiyorum canım 23 e kadar normal değer sonrası yüksek oluyor o yüzden düşürülmesi lazım dedim
s_sila babygst benimki 26yken doktor dostinex kullanirsin dusmezse demisti ama cok yuksek degil cnim ben gebe kalmistim o degerle
TeoMom babygst Benim lh 6,23 fsh ise 8.16 çıkmış ama hamile kalmamı zorlaştırmamıştı canım lh 18 e kadar normal fsh ise ne kadar düşük o kadar iyi ama özellikle 1-10 arasında sıkıntı yok diye biliyorum
busraokutan babygst kuzum bende pco var doktor bana bunun 2 ve altı olması gerekiyor demişti o yüzden bildiğim kadarıyla bir tık yüksek
TTtutku babygst lab-son diye Bi uygulama var Playstore de uygulamanin fotografindada deney şişesi var onu indirip degerlerinizi ordan yorumlayabilirsiniz
babygst busraokutan anladım canım bu ay yine çektirmeyi düşünüyorum adetimi bekliyorum bu Şubat ayına aitti