Serraaa Kızlar ben sureklı faranjıt oluyordum ve agır gecırıyordum suan 14 haftalık hamıleyım ve bogazlarım acımaya basladı uyuyamadım daha cok artacak dıye endişelenıyorum varmı gecıren napmam gerek lutfen fıkır verın bana🙏🙏
gonulcelen Serraaa şuan aynı durumdayım tabi enfeksiyon da eşlik ediyor suan bana 😞😞😞 zencefili ve bir tüm limonu kabuklarıyla küp küp doğardım ( zencefili soydum) kavanoza koydum üstüne. De bal koydum dolapta duruyor ihtiyaç oldukça bardağa 1 yemek kaşığı koyup sıcak su ekliyorum biraz öyle demleniyor ılık ılık içiyorm cok faydası oluyor özellikle faranjitte
Prenseskuzum Serraaa valla ben çok ağır gecirdim 4 ay katlandim. En sonunda antibiyotik kulandim. Ama kesinlikle halis 1cay kasigi tereyagini erit,bal yada pekmez,azicik karabiber ve limonu karistir ic. Inanilmaz iyi geliyo😋
Marbled Serraaa bende hamileliğimin başında ve ortasında faranjit geçirdim çok şiddetli öksürükle boğuşup durdum öyle ki karnımın kenarları öksürmekten morarmıştı.ufacık bir derin nefes şiddetli öksürüğe neden oluyordu sizi çok iyi anlıyorum. Dahiliyeye gittim gebelerin de kullanabileceği kategoriden ilaçlar verdi.çok fazla kullanmak istemedim.faranjit ikinci kez tekrar edince kulak burun boğaza gittim oda alerji ilacı verdi.doktorum kullanabilirsin diye onayladı.gebelikte alarji çok sık görülüyor.hastalığa da yatkın oluyoruz kulak burun boğaza gidin bence.
Serraaa gonulcelen ınş canm evde toz zencefıl var denıcem şu faranjıtten cektıgım zaten cocuk gıbı dıkkatlı olman gerek olsanda yıne oluyosun gercı tskler ALLAH şifa versn hepımıze🙏🙏
gonulcelen Serraaa canım toz cok önerilmiyor cubku cok az tüketmek gerekiyormuş gr olarak toz fazlası zararlıymış netten bir bak istersen yine bi de kaç haftalıksın
gonulcelen Serraaa ananası öneriyorlar hatta tüp bebek tedavisinde ananası tutunma olsun diye haftalar önce yemeye başlıyorlarmış öyle duydum bnde cok severim ve tükettiğim bir meyvedir aslında özellikle ilk dönemlerde hiçbirsey yemiyordum meyve nafdiren ve ananas yiyordum
Serraaa Prenseskuzum ben hastanelerde atlattıgım için benm sonumda o sanırsam ama yınede extra bırseyler arıyo ınsan oksururken hapsururken cok korkuorum karnımı tutuorum hemen 😕😕
Prenseskuzum Serraaa valla bende ck hastanelerde durdum serum cok yedim 🙁😓 ama dedigimi yaparsan kuzum iyi gelicek gercekten yumusatiyo gogsu 😋
Serraaa Marbled normaldede alerjım var zaten bıldım bılelı alerjı ılacı kullanıyordum ama bıraktım sanırsam sorup bende baslamam gereklı 😑😑