Merhaba, ben de epilepsi hastasıyım epixx kullanıyorum ve gebe kalmak istiyorum. 3 tane uzman nöroloji doktoruna danıştım herhangi bir sorun olmayacağını, ilacımı kullanmaya devam etmem gerektiğini söyledi fakat aile hekimim ısrarla epixxle olmaması gerektiğini veya tedavimin bitmesi gerektiğini söyledi. Bu durum beni çok rahatsız etti bu durumda olanlar varsa bana da bilgi verebilir mi acaba?