TugceIrmak merhaba bnde engin beye gittim özel muayenesi 350 TL ama kapatıyorum burayı dedi 1Eylül’de özel hastane ye gecekmis hangisine bilmiyorum kaç tane özel hastane var bizde yeni geldik bingöl’e 😊bugün kontrol m var engin beyde sorarim olmadı 😊devlette de bı bayan de takipliyim gayet iyiydi iki kez gittim benim ki normal doğum bu ikinci de normal olur inşallah hem özel hem devlet takipli olayım dedim doğum ücretleri malum🤭