Migrenim var ve geçenlerde 1 hafta resmen öldüm 16+5teyiz şuan karanlık sessiz ortamda uyudum parol bile içmek gelmedi içimden inanın masaj yaptı eşim başıma yattım dinledim sıcakların çok etkisi olduğunu düşünüyorum geçmiş olsun insallah bir an önce şifa bulursunuz bide ılık duş tavsiye ederim