eminemre99 Kızlar bu haftalarda oluyor mu sol kocamda oyke bir ağrı var mı ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum doğru düzgün hareket edemiyorum Allah’ım tabi başka bir şey vermesin canım benim hamilelikten mi acaba bu ağrı hani rahim büyüyor mu acaba ondan mı ❤️
Aysennn5555 eminemre99 aynı durum bende de var 30.haftadayım soda magnezyum ilacı içmeme rağmen geçmiyor topallıyorum resmen ☹️
Kubraanne_ eminemre99 bende 11 haftadan beri var 29 haftalık olduk şimdi hala aynı gözümden yaş gelir bazen solumdan sağıma dönemem adeta
cileklicookie eminemre99 gebelik oncesi kalcamda sinir sıkışması vardi gebelikle beraber ağrılar daha da artti 25 den sonra daha dogrusu iyice artti magnezyum soda muz her gun mutlaka tuketmeye calisiyorum cok agir kaldirmamak lazim eğilirken dikkatli sekilde bacaklardan destek alip egilip kalkmak lazim
Aalleeyynnaa Magnezyum eksikliği.. mutlaka doktorunuzla görüşün o da zaten magnezyum verecektir. Bende öyleydim topallıyodum ağrıdan magnezyum a başlayınca güzeldim 😊
eminemre99 Aalleeyynnaa canım benim bnagnezyum içiyorum ama ben magosit kullaniuorum günde bir kere .hani soda içiyordum soda alayım içeyim bakalım nasıl olcak söz ne kullanıyorsunuz canım benim
eminemre99 Mrv135 magnezyum magosit kullanıyorum canm benim soda içiyordum üç günden beri içmiyorum alayım içeyim inslaalah hayırla geçer ve Allah’ım inşallah başka bir şey vermesin canım benim bebeklerimiz iyi olsuarda geri oenli değil
eminemre99 Aysennn5555 ayy ya peki canım senin de mi yeni oldu kaç günden beri var benim iki günden beri var 32 haftalık olcam inşallah hani hiç bir şey yoktu birden oldu ne oldu anlamadim sol kalcam öyle bir ağrıyor ki hani kalcam ağrıyor yürüyemiyorum yürüdükçe ağrıyor eğiliyorum ağrıyor sanki bıçak sapliuor oraya ve sadece orası ağrıyor canım benim
eminemre99 Kubraanne_ ay canım ga peki nasıl bir ağrı bnde bu Zana kadar bir şey yoktu 32 haftalık olcagiz inşallah Allah kismet ederse . Sol kalcam bir ağrıyor ki hani yürüdüğümde egildihimde sürekli ağrıyor sanki bir bıçak saplanıyor canım senkn nasıl
Pembeerguvan Kubraanne_ gebelik şekeriniz nasıl bende braz yüksek çıktı okdr dikkat etmeme rağmen bebeğin suyunu yükseltiyomuş şekerli yiyeckler
pediatrihemsiresi eminemre99 evet oluyor hafta içi çalışıyorum ya işteyken oluyor ya da akiam eve gelince
Kubraanne_ eminemre99 kendimi çok yorduğumda yok ama iş yapsamda yapmasamda aynı şu aralar eğilip kalkmamda dahada yoğun oldu öncesinde uzandığımda anlıyordum ağrıyı hareket halinde değil ama normal otursam şimdilerde onda bile ağrıyor kalçamla bel arasında tamda dediğin gibi bıçak batması sanki orda kemiğim açılmış ben hareket ettikçe batıyor gibi bazen bacağıma kadar ağrısı oluyor kitleniyor gibiyim çok ağlayarak ayağa kalkmaya çalıştığım zamanları biliyorum destek alsamda fayda yok kendi kendine geçicekte öyle kalkıcam anca nefesim kesiliyor hep
Aysennn5555 eminemre99 1 haftadır var ben de geçmiyor bir türlü özellikle akşam ve sabah daha çok ağrı oluyor benim de sağ kalçada
Mrv135 eminemre99 Ya bir de bu ağrılar bazen çok yorulunca da oluyor. Ben ne zaman yorulsam magnezyuma rağmen ağrım, kramplarım oluyor. Amin inşallah 🙏
Aalleeyynnaa eminemre99 magnezya kullanıyorum ben yatmadan 1 saat önce içiyorum çok şükür ağrım olmuyor gece. Soda olarak Kızılay Erzincan tüketin en yüksek magnezyum onda var, geçmiş olsun 🌼
eminemre99 Kubraanne_ canı. Benim ya ama anladım kadarı ile bel ile kalça arası hanu uyluk kemiği derler ya orası galiba sizin. Benim şok kalcam yanların yani som kalcamin yanları canım tabi allah başka bir şey vermesin canım benim ya inslalah hayırla geçer bnde de öyle bıçak saplaniuor sanki anlık oluyor geçiyor yani bnm ki hareket halinde ne yapsam maşallah hissediyorum öyle bakınca internete rahim büyüyor ondan diyor
eminemre99 pediatrihemsiresi ayy ya hadi sn cakisiyorsun oluyor belki bn evdeyim hani gervekten bir eksiklikten mi oluyor acaba anlamıyorum ki içiyorum bn magosit var magbezyum olrak
eminemre99 cileklicookie ayy canım ya şimdi peki nasıl öncekine göre canım bnm iki günden beri var hiç geçecek gibi değil birden oldu anlamadim canım belki sinir belki yel deriz hani sol kalcam yanlarım yani hani iğne oluruz ya canım iğneyi oraya yaoiyorlar ya kalçada orlar ağrıyor ya nedense biraz yagliyorum masaj yapıyorum yok ya aynı duruyor kaç hagalik oldunuz peki bn 32 cam inşallah canm
Kubraanne_ eminemre99 benim ondan değil canım hamilelik ilerlediğinden beri var hareketle falan değil bildiğin saatlerce üstüne yatmam lazım anca öyle geçicek kendi kendine keşke anlık olsa
cileklicookie eminemre99 yarin 30 oluyoruz canim ben 2 gebeligimde de yasadim bu sorunu birebir anlattigin gibi iste ama sebebi benim kalcada sinir sıkışması olmasi iste birde bel fitigim var oda baski yapiyor
eminemre99 Mrv135 bilmiyorum canım yurudum sadece her zaman hani yuruyorum çok mu değil inslalah hayırla ağrınız geçer canım benim