KeremikoBayky 12-16 hafta arası resmen baş ağrısı ile geçti benim, doktor bunun hormonlar yüzünden olduğunu bir atak haftası gibi düşün gecicek demişti, nitekim geçti ama öldüm resmen. Günde 2 tane parol verdi. Dayanamadığım durumda kullandım ama genel olarak başıma tülbent bağladım sessiz ve karanlık ortamda durmaya çalıştım gündüz bütün panjur ve pencereleri kapattım telefondan uzak durdum
Geçmiş olsun çok zor sizi çok iyi anlıyorum 🌸