Btl26 Merhaba kızlar hamileliğinizde multivitamin desteği kullandınız mı, hangisini ve ne zamana kadar kullandınız
Srdm Btl26 ben ilk başlarda regenesis max kullandım 2-3 ay sonra ocean mummy e geçtim diğeri mide bulantısı yaptıgı için ama çok memnunum ocean dan 25 haftalıgım su an hala kullanıyorum
yigitinannesiiiii Btl26 regenesis kullanıyorum 12 . Haftadan sonra başladık multi vitamine bi tane marka kullanıyordum aonra eczanede bulamayınca doktorum regnesis kullanabilirsin dedi o şekilse sanınırm doğuma kadar devam😊😊
_almirasmom Btl26 bana doktorum yazdı hem cok pahalı hem ıcınde hersey var 14. Haftadan sonra doguma kadar kullanmamı istedı
Btl26 Regenesis max içeriğinde balık yağı da içeriyor sanırım değil mi, çok teşekkür ederim kızlar ☺️☺️
Serap-Yigit Bana doktorum vermedi ilk hamileliğimde de bunda da. Israrla istedim gerek yok dedi. İlk çocuğum 8 yaşında bir sıkıntı yok. İnşallah Bunda da olmaz
Melismelo Yurtdışında yaşıyorum burda doktorlar kendisi yazıp veriyor her hamilelikde ben femibion 2 kullanıyorum
Arvenveannesi Btl26 imom kullanıyorum ben. 11. Haftada başladık. Doğuma kadar kullanıcaz dedi doktorum..
kelebek_17 Btl26 bana doktorum regenesis max vermişti. ilaç içme konusunda disiplinsiz olduğum için hamileliğim boyunca 2 kutuyu bitiremedim. Previt Positive in çok iyi olduğunu duydum. bi araştırın isterseniz.
ZenKen Bugün bende vitamin desteği almak istediğimi söyledim eşime, sıfır enerji ve çok güçsüzüm. kızlar size iyi gelen enerji veren takviye olarak ne önerirsiniz
Arirang ZenKen Hamile kalmadan önce Prenatal Life doktorum önermişti. Hamile kaldım onu kullanmaya devam ediyorum memnunum
Selinz regenesis max Sizdede mide bulantısı yapıyor mu ayrıca kullandığımdan beri enerjim de öyle çok artmadı hala aynıyım sizde nasıl kullananlar
Merve201119 Btl26 4 haftada başladım 23 haftadayim hala devam doğuma kadar ocean mummy kullanıyorum ben