Doğum hikayesi okumak ayrı heyecan veriyordu bana kendi hikayemi yazmak dahada heyecanlıymış 38+6da gelen mucizem eşimle konserve yapmak için alışverişe gitçektik ama ondan önce bir kontrol gidelim dönüşte alırız dedim hafif Kasılma vardı hastaneye Akşam 5 te giriş yapıldı ultrason da bebeğin kanalda doğum pozisyonunda dedi doktor alttan muayenede 3.5 cm açıklık ile ytış yapalım zaten artık vakti dedi ama ben bu kadar hızlı ilerleyeceğini düşünmedim Oday geçtim ebe alttan muayene etti tamam ben seni 2 saate doğurtacam diyordu ama bana hikaye gibi geldi suni sancı taktı çünkü bende sancı sıfırdı bir lağman yapıldı sancılar artmaya başladı ebe ben yemeğe gidip gelcem doğurma bekle beni dedi ama benim kafamda halen gece yada diyer güne ancak olur diyorum ebe geldi hadi bakalım ben karnımı doyurdum doğum başlıyor ama beni dinlersen çabuk ben seni yönlendircem sen uygula o gelen şiddetli sancılarla 3 kere ıkındım ve bebeğim doğdu çok şükür yırtılma olmaması için kesi attı ama bunları uygularken hep bilgi vererek yaptı sağol sun onun ilgisi alakası ile başardım ama en büyük güçte maneviyat o sancı da okuduğum dualar ve tesbihlerin faydasını anlatamam ruhumu dinlendirdi size tavsiyem sancı da çok bağırıp efor sarf etmeyinki ıkınmaya gücünüz kalsın çünkü ona nefes kuvvet lazım hepinize hayırlı doğum nasip etsin zaten bebeğinizi kucağınıza alınca acılar bitiyor şu ayrıntıyıda ekliyeyim depend kilot bez şiddetle tavsiye ediyorum ama kalıbı l yada xl tercih edin resmen rahatlık artık bize yol göründü hapykidse başlasın yolculuk sormak istediğiniz bir şey varsa yazın cevaplarım Allah’a emanet olun güzel anneler