15+6dayım akşamları işten geldiğimde elimi karnıma koyuyorum 2 kere böyle kayma hissi gibi oldu sanki içimde esniyo gibiydi emin değilim gaz değil eminim çünkü itme kuvvetini hissettim gibi ama herkes erken diyo 47 kiloyum göbek kısmımda hiç yağ yoktu belki zayıf olduğum için hissediyorumdur sizce bebeğim mi? Emin olamadım 😊🙏🏼 Birde ilk gebeliğim onu yazmayı unutmuşum