slzttr merhaba ben levotironu gebe değil ama gebelik düşünüyorken 8.5 tsh değerim için kullanmıştım . 3.5 a falan düştü değerim bıraktım sonra . Şimdi 6+3 haftalık gebeyim tsh değerim 6.5 cıktı . Normalde 2.5 un altında olmas gerekiyor gebelikte bebeğin gelişimi için yüksek olması sıkıntı dedi . Dahiliyeye gittim bana euthyrox 50 mg ilaç başladı . Her ayda kontrole gidip tsh değerime baktırıcam . İlacın gebelikte bebeğe herhangi bir sıkıntısı olmayacağını her iki doktorda söyledi . Sende düzenli kontrole git mutlaka her ay tsh değerime baktır .