Melhaercan Kızlar doğum zamanı programdakiyle doktorun dediği birmi oluyor ben bu hafta doğumun ne zaman olacağını soracağımda programa bakılırsa ocak 5 diyor
KlncA Melhaercan doktor da SAT a göre hesaplıyor aynı bu program gibi. Yani doktorunuz burada yazan ile aynı tarihi söyleyebilir. Benim aynı tarih mesela. Ama söylediğim tarihten 10 gün önce veya sonra olabilir diye de özellikle belirtti benimki.
Didemalkanendik O sat tarihine göre ayarlanmış bnm doğum buraya göre 2 eylüldü 26 ağustosda yaptım bn mesela
Melhaercan KlncA nerdeyse arada bı ay olacakmis az daha erken olsaymış 😄 bana göre çok fazla etrafımda öyle olumsuz şeyler olduki artık korkuyorum
KlncA Melhaercan valla 1 hafta nerdee 1 ay nerde bence arada baya fark var 😁 Allah korktuğumuzla sınamasın zamanında doğum yapalım inşallah
Melhaercan KlncA ins canım kuvez olayı beni korkutuyor açıkçası doğum yapıp hemen emzirmek kadar güzel ve sağlıklı bişey yok
Baharkpln bişey sorucam canım ya şimdi ben 37. Haftadayım ama bebek hep 10 gün önde gidiyo benden ben neye göre kendimi ayarlıycam doktoruma kalsa 42 ye kadar yolu var ama ben dayanamam o kadar böyle bu surumla karşılaşan var mı