Benim alt komşum doğum yapmıştı hastaneye yetiştirdik gece doğurduğu gün akşama kadar ben yanında durdum annesi şehir dışından gelene kadar, lohusalign 2. Günü beni rüyasında gördü kızım olmuş çok aşırı tatlıymış demişti ve 4 yıldır bebeğim olmuyor meğerse doğuma gittiğimiz gün 10 günlük hamileymişim bilmiyordum 🥰 ve kızım oluyor, maşallah malum oldu kıza 😄🥰Sümeyye’ye selam olsun ❣️