Hasretaytemur Aylık hesabı nasıl yapıyorsunuz. 23+6 dayız kendi doktorum 5 buçuk aylık başka bir doktor da 6 aylık olduğumuzu söyledi 🤦♀️🤦♀️
Sehrbnon122 Hasretaytemur evet canım yarın yani 24+0 tam 6 aylık oluyorsun ben suan 22+1 ben 5 buçuk aylık hamileyim
muallimehanimmom5 Hasretaytemur bunun hesabı cok basit gün hesabına çevirip 30 a bölmeniz gerekiyor 28 olarak hesaplamayacaksınız 23×7=161 161+6=167 167/30 =5,56 küsür çıkıyor bu demekki 5 buçuk aylıksınız Valla üşenmeden yazdım 😄 lütfen su basit hesabı yapın sizde 😃
Hasretaytemur benimmdunyamm son regl tarihini baz alacaksın demişti doktorum her ayın 21 inde şu kadar aylık olduk diyebilirsin dedi
Saheser Sehrbnon122 bana doktorum 4 hafta tam bir ay etmez demişti ki öyle 30 gün üzerinden hesaplama yapıyorum ben tam denk geliyor zaten 4 hafta üzerinden yaparsak doğum tarihi 10 aya denk geliyor oysa doğum 9 ay 10 gün de oluyor diye biliyorum
yozgey Son regl tarihinize göre ay hesabı yapabilirsiniz en kolayı, çarp böl uğraşmayın. Ayların 31 çekmesine göre 1-2 gün şaşar sadece ☺️
Melike Hasretaytemur Merhaba güzel annemiz, Blog yazımızdan bakarak, hafta hafta gebelik takibinizi yapabilirsiniz. Keyifli Forumlar 🌸💖 https://www.mutluanneleriz.com/2021/09/16/gebelik-haftaniza-gore-kac-aylik-hamile-oldugunuzu-ogrenin/
Hasretaytemur Seyma0323 teşekkür ederim doktorumun dediği şekilde. Farklı doktor 6 diyince kafam karışmıştı
muallimehanimmom5 eyuphaneylul1422 (34×7)+5=243 burada 240 gün olsa 8 ay olur 243 demek 8 ay 3 günlüksünüz