Ysmn5836 görürsünüz inşallah🤲🏻benim buzamana kadar herşey çok gğzel gidiyordu ama son 1 haftadır inanılmaz kaşıntılarım var safra enzimlerim biraz yüksek çıktı gebelik kolestazı.ilaç kullanıyorum salı günü tekrar tahliller yapılcak inşallah değerlerim düşer erken doğuma gerek kalmaz