Nişan gelirse anlarmıyım diyordum dünden beri yoğun bir akıntım vardı bu sabaha karşı ilk su gibi akıntı ardından kasık ağrısı ve peçeteyle silindiğimde pembe kan gördüm daha sonrasında 5 dk ıcınde 5-6 peşete kan oldu acile gittim muayene ve nst bagladılar 1 cm acıklık var suan hala kan geliyor doğum yaklaşmışmıdır sizce