dogamoms ben 2 dozu da oldum. Hemşire agrıyabiliceğni, yorgunluk yapabilicegini söyledi ama hiç bir ağrım olmadı. bünyedem bünyeye değişiyor bence. Mesela yakın bi arkadasım 1 hafta kolunu kaldıramadı her aşısından sonra. Umarım benimki gibi geçer senin de 🙏🏻