Merhaba arkadaşlar, umarım mesajım cevapsız kalmaz. Malatya’da kadın doğum doktoru arıyorum. 9+2’yim şükürler olsun. Gözde Hastanesi Miray Hoca ile yürütüyorduk 4. Haftadan beri. Kendisinin tayini çıkıp şehir değiştirdiği için yeni bir doktor bulmam lazım ve ben bu şehre çok yabancıyım :)
Önerebileceğiniz doktorları bekliyorum ama öncelikli olarak normal doğum yaptıranlar olsun lütfen. Çok gariptir ki burada doktorlar doğuma göre ayrılıyor. İlk kez böyle bir şeye şahit oluyorum. O yüzden normal doğumda iyi olanları yazarsanız çok mutlu olurum.
Sezeryan olanların yanına da lütfen not düşün. Çok teşekkür ederim :)