-Happy- Kızlar gebelik şüphem var haftaya belli olucak ama çok fena grip oldum sağlık kabininde gidip serum taktırmak istiyorum sizce bir Zararı var mıdır ?
Fatmaztrk -Happy- sağlık çalışanlarına gebelik suhpenizin olduğunu söyleyin serumun içeriğine göre onlar size bilgi verir
-Happy- Fatmaztrk teşekkür ederim 🙏 oraya kadar gidip dönmek istemediğim için soruyorum o kadar rahatsızım yani
-Happy- hayalbahcem eşim grip atlattı şimdi ben oldum serum takıldım ve çok iyi geldi covid geçirmiştik Bayağı ağır ama sanmıyorum 😕
hayalbahcem -Happy- hmm olabilir hastanede test yapmadıklarına göre covid şüphesi yok demekki olsa da grip gibi geçiyor ztn geçsin gitsin öyleyse de ☺️