Kızlar ben bu hafta covid geçirdim, sonra baktım adetim geçti test yaptım pozitif çıktı. Şuan 5+0 hafta hiç bulantım olmayınca vesvese oluyor bende..
Doktora gidecem ama haftasonu oldu vs , şimdilik öğrenmek için yazıyorum. Bulantı olmaması anormal durum mu. Sadece aşırı derecede uykum var.
Daha evvel covid olduğumda bebek 8 haftalık karnımda kalbi durmuştu o zaman zor geçirdim ama zatürre olmuştum aşıırı öksürük vardı. Şimdi ayakta atlattım sadece eklem ağrılarım oldu