Kızlar sancı nasıl bisey bilmiyorum ilk gebeligim bi tecrübem yok. Ama geceden beri karnımın ön tarafı adet sancısı gibi ağrıyor. Hani durup durup girmiyor öyle sancı değil daima ağrıyan yani geçmiyor. Normal midir acaba? Ben ilçedeyim hastane ilde araç sıkıntımız var. Bebeğin hareketlerini hissediyorum acaba doğum mu başlayacak diyorum.