533460 1 cm açılmam varmış nst de sancılarım çıkıyor 2 saat sonra tekrar nst bağlayacaklar bakalım ne diyecek ama açılman az dedi istersen yatış yapalım istersen eve git dedi ben eve gitmeyi tercih ettim öyle diyince 2 saat sonra tekrar nst bakalım sonra git dediler