Merhaba 31+4 hamileyim . Dün yere bırsey düşürdüm koltukta oturuyorum yere ıyıce eğildim sol tarafıma doğru abartmıyorum gıcır gıcır eder ya bırsey öyle ses geldı ayy dddım çocuğu ıkı büklüm mü yaptım acaba felan neyse oda sol taraftaymış kii sol kasıgım en alt yer çat yerıne bır agrı gırdı korktum baya . Neyse sonra cocuk hareket ettı korktum azaldı . Sımdı de uyandım sol tarafıma yatarken sanırım ben bıraz karnımın üstüne yatıyorum sanırım gıcır gıcır ses gelıyor ben anlamadım ya . Ama zaten sağ ve ya sola yatarken hafıf karın yatakta kalıyor bırazda üstüne yatmış oluyoruz zten ama o ses ne .