poyrazvearya merhaba bende 200 mg günde üç defa fitil olarak kullanıyorum kahverengi lekelenmemde var 12+3 şuan 9 haftalıkken ikizdi kanama oldu birisini kaybettik ağızdan kanama haftası aldırdı sadece sonrada etkisi yarıya düşüyor fitil olarak al dedi akıntım olmasına rağmen fitil olarak alıyorum, ağızdan alırken halsizlik bılantı baş dönmesi ya canım kalmıyordu yattığım halde şuan fitilde yan etkisini görmedim çok şükür inş faydasınıda görüyorumdur. Geçmiş olsun herkese