Sevgicik14 Yeni hamileyim ve hali hazırda lazer epilasyon seanslarım devam ediyor . Gittiğim güzellik uzmanım hamilelik süresince lazer epilasyonu durdurmamız gerekiyor dedi. Bebeğe zarar verir mi ? Neden öyle bir şey dedi .
Dilosss167 Sevgicik14 bende hamile kalmadan önce gidiyordum iki yıl olmuştu seanslar biteli çok memnundum ama maalesef gebelikle birlikte genital bölge ve koltukaltında tüylenme yeniden oluştu 🙄😒size tavsiyem eğer uyguluyorlarsa doğumdan sonra gitmeniz
eminegulbalci Sevgicik14 bende hamileyken lazere gidecektim doktoruma sordum. Doktorum kanıtlanmış bebeğe bi zararı yok fakat acısından dolayı anne strese girdiği için bebekte anne karnında strese giriyor ve bu bebek için çok zararlı o yüzden lazer hamileyken önermiyoruz demişti
Summerwine Bildiğim kadarıyla kanıtlanmış bir çalışma yok ama doktorlarda nolur nolmaz diye biraktiriyor.Ayrica hormon değerleri değiştiği için zaten istenilen verimi de alamazsınız.En güzeli o yüzden bırakmak.
Gakko2352 Günaydın şöyle ki değişen hormonlarımız ile birlikte kıl kökleri de değişmekte lazer epilasyon yapılsa bile bi verimi olmaz sadece boşuna atış yapılmış oluyor