Merhaba bayanlar 5 buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım doğumdan sonra adetim sancısız olmaya başladım çok hafif ahri oluyor sadece birde hamile kalmadan önce adet olmadan 15 gün önce gogus hassasiyetim olurdu artık olmuyor normal mi bunlar :) cok saçma bi soru ama kafama taktim bi sorun mu var diye :)