Kızlar günaydın daha biz 8+2 haftalıgız evet gebelıgın başında ara ara kramplar olur demisti doktorum aynı sekılde sizede sormustum normal demistiniz ama dün geceden bu sabaha kadar agrım yok ama sanki bir agırlık sişkinli gaz sıkısması var gibi hissediyorum hafıfde belime vuruyor ayakta kalmak degılde yatmak istiyorum normal mi yasayan oldu mu