Balrengii normal canım artık yalancı kasılma zamanımız. Karın sertlestıkten kendını saldıktan sonra yerını adet sancısı alıyor sonra geçiyor yeterkı bu kasılma düzenli gelmemesı gerekıyor. Gunde 15 kez yasıyorum bu durumu doktorumda bakıyor her kontrolde normal dıyor sen saatını dakıkasını yaz not et kontrollerinde doktoruna söyle. Ve dinlen