Doğumuma yakın her gün girer başkalarının doğum hikayelerini okurdum şimdi de bana yazmak nasip oldu. 39+6da geldi benim güzel oğlum. 2 gün öncesinden başlamıştı sanırım benim doğum belirtilerim ama ben anlamamıştım. Sürekli ishal ve kusma vardı. Daha sonra bugün saat 14.00da uyuyordum uyandım ayağa kalktım ki bebeğin suyu boşaldı lavaboya gittiğimde kahverengi akıntım vardı istemsizce akıyordu önce korktum neden böyle diye hemen duşa girip hastaneye doğru yola çıktık yolda Allah’tan 5 dakikada bir sancım geliyordu. Hastaneye geldik alttan muayene edeceklerdi ki baktım nişanım gelmiş. 1 cm açıklık ile hastaneye geldim. Daha sonra yatış işlemlerimi yaptılar 1 saat nst çektiler kendi sancılarım yetersizdi suni verelim ilerlesin dediler. Saat 19.30 gibi suni sancı aldım ilk çok bişeyim yoktu ama daha sonra sancılarım sıklaşınca gerçekten ölüyorum dedim. En son dayanamıcak noktaya geldiğimde zaten açılmam 10u bulmuştu çok şükür 4 saat içerisinde doğumum başladı 23.30 da doğumhaneye geçtim 40 geçe de oğlum geldi. Tek zorlandığım şey en sonki o suni sancıydı ne alttan muayene ne de doğum gözünüzü korkutmasın. Doğumda tek yapmanız gereken kuvvetli bir şekilde ıkınmak.
Bolca herkese dua ettirdim ve suni sancıya başlattığımda kayınvalideme meryem ana otunu suya koymasını istedim çok şükür kolay bir şekilde ilerledi.