Dslrprsimom 30 haftalığım kızlar bundan önce bebek bir yere toplaniyordu ama iki üç günde bir kereydi. Bugün en az 3 kez toplanıp sertleşiyor bunun olması tehlikeli birşey mi bilmiyorum hiç doktora gitmeme daha vakit var
kahvesever__ Dslrprsimom son aylarda çok toplanırdı benim ki sizin ki de normal sürekli toplanmıyorsa
Semaaa321 Dslrprsimom 31. haftaya girdim bendede oluyor baya baya sürekli günde 3. 4 kez toplanıp sertleşir ama hemen sonra düzeliyor. Kasiliyor icerde yada geriliyor bilemiyorum ama çok tatlış geliyor bana o toplandığı yer kabarik duruyor tüm vücudu orda oluyor ya sevip sevip duruyorum orayı hemen gevsiyor 😇
kahvesever__ Efkarli-Barbie 😂😂ben kaç aydır burdayım bildim sorulara cevap veriyorum 😂😂 sen yeni katılmışsın ne güzel 👍 her posta cevap veriyorsun
kahvesever__ Efkarli-Barbie neden bebek doğunca çok zor olur şimdi den bol bol dinlen yat uyu eğlenmene bak😂😂
kahvesever__ Efkarli-Barbie ya maşallah rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucana kaç yaşındasın peki