Arkadaşlar demin çok çok açık renk pembemsi bir leke gördüm tuvalet kağıdında emin olamadım arkadaşımdayım ona gösterdim oda aynı şekilde tastikledi beni pembe leke bu dedi. 35+4 üm bu nişan olabilir mi? Devamı gelmedi. Adet sancısı gibi bir ağrım var ama yaklaşık 3 haftadır vardı bu ağrı dr olabilir bebek çok iri demişti. Nişan daha yoğun ve sümüksü bir yapıya sahip biliyorum. Bunun başka bir açıklaması olabilir mi?