Tspdm Arkadaslar 39 haftalik oldum. Oglum olucak basindan beri hep top gbi bi gobegim vardi kiloda almadim fazla. Surekli gobegin hala yukarda daha doguma var diyorlar illa göbegin dusmesi mi gerekiyor boyle bsy varmi?
aden_ Tspdm hayır öyle bir şey yok illa göbek düşmesi gerekmiyor doktorlarda söylüyor bunu herkeste bu şekilde olmadığını
aden_ Tspdm hayır olmadı 39+3 karın düşmesi falan olmadı bi tanıdığım var ona da düşmüş karnın demiş herkes ama düşmemişti onun da