Hayat123456 3 gün önce normal doğum yaptım çocuğum gazdan duramıyor sizler doğumdan ne kadar süre sonra rezene kimyon vs içmeye başladınız
Efkarli-Barbie Hayat123456 3 gün gaz sancısı için erken değil mi genelde 10 günden sonra olur diyor doktorlar :(
Hayat123456 Valla bilmiyorum hastanede yatıyoruz zaten covitim bide sıcak tam türüs beslenemiyoruz hastanede acaba onlar da mı yapıyo anlamıyorum hastanedeyiz ama kimse de bişey demiyo kakasını yapamıyor gibi