Aysen62 Merhaba arkadaslar dogumuma 3 ay kaldi. Sonunda kizimin ismini buldum, kizimin ismi *Liana olacak🙂🙂 ya siz neler buldunuz kiziniza ????
Canpolattt Aysen62 bizimde 3 ayımiz kaldi isime yeni karar verdik Beren olacak inşallah prensesimin adı🤰👶