CenKayNur sezaryen çok zor gerçekten uzaktan kolay geliyor herkese ama normal doğum yapanlari da gördüm hastanede hızlı hızlı yürüyorlar çocuklarını alıp ben iki büklüm tutuna tutuna günlerce çektim. Tuvalet yapamadım ağrıdan kim sezaryen normal doğumdan daha kolay diyorsa haksızlık yapıyordur