TubaCengir Merhaba güzel anneler belimde fıtık çıktı o yüzden sezaryen olucakmışım mecbur ama korkuyorum ya içinizde sezeryan olan var mııııııı? 😟 zor mu iyileşme süreci falan
Denizliche Bende 4 yil önce öğrendim hem belimde hem boynumda ama doktora geçen muayenemde sormuştum engel değil normal doğuma zamanı gelince konuşuruz tekrar demişti