sedamhc kızlar 37+6 olduk, hareket ettikce alt tarafta acı oluyor adet sancısı gibi bir yanma var, kasıklarım agırlasmiş gibi ve sol bacagıma vuruyor adet olunca olur ya bacaga vuran cinsten.. vakit gelmiş olabilir mi
Karelinannesi sedamhc ben de böyleyim bugün bide temizlik yaptım ondan mı oldu bilmiyorum ama çok hafif derinden adet sancısı gibi sancım oluyor ara sıra kasık ağrısı bide alt tarafımda ağrı oluyor ama düzenli değil yani sanırım son haftalar olduğu için normal yani .. bende 36+5 im canım düzenli mi diye bak
Appayipyip sedamhc git gide şiddetleniyorsa ve azalmıyorsa doğum sancısı olabilir ama düzenli değil ve şiddeti artmıyorsa yalancı sancıdır kesin bu haftalarda çok normal 😊