MercanSera kuzum çok geçmiş olsun… bende 23 martta 12 haftalık bebeğimin kalp durması sonucuyla kaybettim… kürtaj oldum. 4 ay sonra adetlerimde bu süreçte gayet düzenli oldu. 4 ay sonra malesef 2 gün önce kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim. Hemotolojiyeee gitmistim ilkinde doktora yalvar yakar sorun yoktu. 2 gün önce kimyasal gebelik geçirince doktora koştum. Korkma panik yapma. Bir daha gebe kalacaksın ve belki pıhtılaşma iğnesine başlarız , 3.4 düsük olmadan ya da kimyasal yaşanmadan araştırmaya alınmıyor dedi. Ama öyle korkuyorum ki artık denemeye vesaire her şeye rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏