aysenurr_demirkiran57 İki günde bir yada her gün ağrıyor mutlaka gecmiyorda onunla birlikte migdemde ayni sekilde bulanacak gibi ama bulanmiyo garip yasayamlar varmı benim gibi? 13+5
Doga12345 aysenurr_demirkiran57 evet ben bu gebeligimde inanılmaz baş agrısı çekşyorum resmen zonkluyor kafam doktora da söylemeyi unuttum
ipekveatlas aysenurr_demirkiran57 ah ah o haftalarda kafamı kesip atmak istiyodum o derece ağrırdı tansiyon cıkmadı benim allahtan sadece hormonlardanmıs.. ama 3 gün gecmediğini bilirim. acillik oluyodum serum yiyince geciyodu. sonra birden yok oldu haftam ilerleyince. biraz dişini sık geçicek inşallah
Melokrks aysenurr_demirkiran57 Aynısını yaşadım o haftalarda geçiyor sonra ama o dönem facia gibiydi migrenim de var bol su için
Fatma_s aysenurr_demirkiran57 o haftalara kadar baş ağrsından ağladığımı bilirim😔 normalde hic basım agrımazdı dayanmıyordum artık ama çok şükür geçiyor biraz daha sabır😬
aysenurr_demirkiran57 Melokrks su içmeyi de hep unutuyorum aslında soguk icmek istiyorum ama dolap kokuyor geliyo bana sirf bu yüzden soğudum sudan
Aygul_8403 12+4 bnmde hafta da 2 3 kez aşırı ağrıyor resmen zonkluyor tansiyonumda normel sanki ateş cıkıyor yanaklarımdan gözlerimden😔
aysenurr_demirkiran57 Aygul_8403 cidden çok zor su içmenin faydası çok unutan biriyseniz benim gibi daha da zorr
Yldrmkubraa Ayni problem bendede vardı 1 parol ağrıyı dindiriyor 2 bol su 3 magnezyum çok etkili uyumadan içince vücudun gevsiyor🙏