Twingirlsmohter merhaba bende 28.haftafa ilk sancımı yaşadım ciğer gelistirirci ve iğneler yapıldı. Yemek wc harici kalkmamaya çalıştım 35 te ciğer gelistirirci hatırlatma dozumuz yapıldı. 36 haftanın içindeyim nasipse hafta içi doğumum var içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle bişey olmayacak 🙏 ki dogsalar bile yaşam sınırına yaklaşmış durumdalar eski kafaların 8 aylık çocuk yaşamaz olayına da inanmayın. Ben yenidoğan yoğun bakım hemşireliğide yaptım 24 25 haftada 700 Gr dogup 500 e düşüp sonra sağlıkla ailesine teslim ettiğimiz bebeklerimiz oldu. Herşey Rabbimden geliyor inşallah biraz daha dayanır yavrucuklarınız 🙏❤️