MFT2434 merhaba öncelikle inşallah tutmuştur canım rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin. Bence boşuna idrar yapma çünkü kanda görünmeyen idrarda çıkmaz boşuna moralin bozulur pAzar gününü beklemen en doğrusu. Ben çok erken öğrenmiştim kanda 17.74 çıkmıştı idrar hiç Yok gibi silikti. Bence bekle derim arkadaşım.