Merhaba 🌻
Bazı paylaşımlarda ki cevapları okurken karşıma ‘boş gebelik’ ve ‘kimyasal gebelik’ yorumları çıkıyor. Böyle bir durum kaçıncı haftada belli oluyor? Belirtileri neler?
Yaşadığım yerde ilk randevuyu 8 hafta sonrasına veriyorlar. Bu yüzden henüz kontrole gidemedim.
Son adet tarihim: 22.06.2022
İlk idrar test tarihim: 27.07.2022
İkinci idrar test tarihim: 03.08.2022
İki test’de pozitif çıktı.
Geçen hafta çok halsizdim. Sürekli uyumak istiyordum. İçim geçiyordu… Ayrıca baş dönmesi, bel ağrısı, göğüslerimde hassasiyet ve iştahsızlık vardı.
Bu hafta belirtiler hafifledi gibi. Hala halsizim ama geçen haftaya göre daha iyiyim. İştahsızlığım hala var. Canım sürekli tuzlu domates çekiyor sadece. 😬 Baş dönmem azaldı. Midemde pek bulanmıyor. Belirtiler böyle hafta hafta değişebiliyor mu?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. 🌾