Ssulle orada takiplerim yapılıyor perinatoloji bölümünde doğum için biri gelmişti daha önce kayıt olmadığı için acile yönlendirdiler eğer sancın varsa doğuma alabiliriz dediler. Kadın da sancım yok sezaryen için geldim dedi daha önce kayıt olmadığı için kabul edilmedi. Ben Hakan erenel’e gidiyorum aşırı memnunum çok tatlı biri üçüz gebeliğim olduğu için ilk asistanı bakıyor sonra kendisi gelip değerlendirme yapıyor Perşembe günü tekrar gideceğim bakalım ne diyecekler 24.haftaya girdim 30-32 arasında doğumum olabilirmiş bakalım değerlendirme sonucu ne diyecek