Mrsenel
Merhaba bende bir yıl önce dış gebelikten dolayı sol tüpümden laparoskopi olmştum 24 haftalık hamileyim ve arada çok şiddetli sol kasık ağrısı ve bel ağrısı olıyor. Doktorum bebek büyüdükçe baskı yapıyor yara yeri daha yeni ağrı olması normal dedi. Geçenlerde şiddetli sancım olunca tekrar gttim bebek ters duruyor bu da baskı yapar ağrı olur dedi. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻