mre1630 4.haftamdayım karnımda yada kasıklarımda ağrılar olup geçiyor önemli bi sey mi acaba ara ara oluyor ağrılar ??
nazli_ozcan09 mre1630 hayır onlar normal gebeliğin ilk başlarında bende öyleydim hatta adet ağrısı gibi ağrılarım da oluyordu bebeğin gelişiminden dolayı bunlar merak etme 🙃
uraz_ve_annesi- mre1630 normal de olabilir olmayadabilir en iyisi doktorunuza danışmanız benim hiç olmamıştı mesela
Kivircikkuala Kuzum merhaba gebeliğini nasıl öğrendin 🥰 Sağ sağlim kucağına almak nasip etsin inşallah Rabbim🤲🏻
Ozgeelaa Normal. Ağrıdan duramayacak kadarsa, çok uzun sürüyorsa ve kanamayla birlikte oluyorsa doktora görünün.