Misrax Orkide_20 61 kg ike hamile kaldım (boyum 1,59) 85 kg ile doguma gittim kızım 13 aylık 53 kg yum ama tekrar hamile kaldım 🫠
Gamzesaa Orkide_20 55 ile ikizlere hamile kaldım 67 ile doğuma gittim. Doğumdan sonraki sabah 62ydim. 7. Günüm 60 oldum
Queen59 Orkide_20 ben 92 ile gebe kaldım 117 kilo ile doğuma girdim 🤭 eve geldiğim zaman 110 kiloydum bebeğim 9 aylık 90 kiloyum
2bebeannesiii Orkide_20 Kızıma 47 kilo ile hamile kaldım 55 kilo ile doğuma girdim , kızım 3 kilo 90 gram doğdu ben bi hafta sonra 49 kiloya düşmüştüm . Oğluma da 47 kilo ile hamile kaldım 25+6 haftalık 51 kilo oldum .
Ziynet4459 Ben 48 ile hamile kaldım şu an 60 ım 28 haftalık hamileyim 4-5 kilo hemen gidiyor mu öyle çok merak ettim gerçekten
Orkide_20 Gamzesaa 12 kg almışsınız onun zaten 7-8 i karninizdir su bebek filan 😊 siz hiç kilo almamissiniz resmen ya 😊 nasıl beslendiniz ne uyguladiniz merak ettim 😊
Tueaksy Ben 80 kiloyla hamile kaldım ilk 3 ay 76 kiloya düştüm 6 aydır da 79 kiloda kaldım dogumada öyle giricem büyük ihtimal 😃
Adeninannesiii GoktugAlp bende 73 le hamile kaldım en fazla 87 kiloya çıktım daha sonra covid geçirdim 85 e düştüm 34. Haftadayım 85 kilodayım hala boyum 1.77 umarım doğumdan sonra eski kiloma dönerim
Damla1995 Orkide_20 birinde 70 le kalmistim birindede 65 le kaldim.. ikisinide 87 ile dogum yaptim denk geldi 😁 smdi 3.ye hamileyim akibetim ne olucak hic blmiyorum.😔💕
Reyhandemirbasaran Orkide_20 ilk gebelikte 52 kilo ile hamile kaldim 63 ile doguma girdim. Boyum 172. Bir hafta on gun icinde eski kiloma döndüm. Simdi 47 ile hamile kaldim. 56 kiloyum. Heran dogum yapabilirim. İnsallah 50 kilonun altına dusmem.
Orkide_20 Reyhandemirbasaran ay ne güzel yaa sizden bunları duyunca ayına göre fazla kilo almışım daha da alacakmisim gibi hissediyorum 😊 6 ayligiz tam 6 kg aldım 52 ile hamile kalmıştım . Son aylar çok kilo alınıyor diyolar üzülüyorum valla . Keşke 60 la doğuma girseydim
Htcerdogn Orkide_20 63 le hamile kaldım 90 la girdim. Çıktığım gün 82 ye inmiştim. 15 gün sonra 72 ye inmiştim. Şuwn 54 günlüğüz 70 kiloyum canım
Gamzesaa Orkide_20 ben çok iştahlı gebeydim her şey yedim günde 5 6 öğün yedigim oluyordu ama hiç yerimde durmadım çok hareketliydim. Onun etkisi sanırım 26. Haftaya kadar kilo aldım sonra da hiç kilo almadım
Reyhandemirbasaran Orkide_20 bence gayet guzel kilo almissin. Ben son 3 ayda toplam 2 kilo aldim. Zaten bir kilosu bebektir. Senin de oyle olur bak.