Aynı riskler her normal doğumda var diye düşünüyorum, bir de üst üste sezaryenin risklerinden bahsetseydi keşke milim farkla altlı üstlü kesi atıldığı için daha çok ağrı, rahimde yapışıklık gibi bir çok risk onlar da da var açıkçası. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun sizin ve bebeğinizin sağlığı için en önemlisi bu bence ☺️ Yoksa her doğum riskli..