Ay kızlar hiç içim rahat değil yaa 18. Haftama kadar hep çok dikkat ettim ama artık çok acikiyorum ve tam olarak şuan kepekli ekmekten kendime tost yapıp yedim çok özür dilerek söylüyorum 18 e kadar hiç kilo almadım 19+3 deyim şuan icim felaket icim katliaaammm +1 devam ediyorum fakat 1 haftada aldım bunu böyle giderse her hafta +1 mi??