Arkadaşlar sabah ayağıma kramp girdi çok kötü bir şekilde sonra geçdi ama geçdikden sonra bacağımın arka yumuşak kısmı sabahdan beri ağrıyor napmalıyım başına gelen var mı yardımcı olurmusunuz Yurt dışındayım buranın acilleri çok fazla anlamıyor güzelde bakmıyor napcam bilmyrm canım çok yanıyor