Kızlar selam bebeğim 1 aylık yeni doğduğunda 2 haftaya kadar sarılığı vardı fakat son muayene de doktorum sarılığının geçtiğini söyledi . Bebeğim kolik ve çok fazla uyumuyor 2 gündür biraz daha fazla uyumaya başladı tek göğsü emdikten sonra hemen uykuya geçiyor . Ben tamamen doyduğunu düşünmüyorum ama zorlamakta istemiyorum doktorumuz reflü olabilir dediği için çünkü 2 kez çok fena kustu. Şimdi çabucak uyuyor diye endişelendim sarılık uyku yapar derler ya o yüzden Merak ettiğim geçen sarılık tekrar başlar mı